понедельник, 25 ноября 2013 г.

Доброго дня!

Сучасний період розвитку цивілізованого суспільства характеризує процес інформатизації. Інформатизація суспільства — це глобальний соціальний процес, особливість якого полягає в тому, що домінуючим видом діяльності у сфері суспільного виробництва є збір, накопичення, обробка, збереження, передача і використання інформації, яке здійснюється на основі сучасних засобів обчислювальної техніки, а також на базі різноманітних засобів інформаційного обміну.
Великі можливості для особистого розвитку надає використання Інтернет в навчально-виховному процесі середніх навчальних закладів. Досвід роботи показує, що в умовах інноваційної освітньої установи, що має в своєму розпорядженні відповідну матеріальну базу застосування Internet-технологій відкриває принципово нові можливості для пізнавальної і творчої самореалізації всіх суб'єктів освітнього процесу.
Саморозвитку вчителів різних предметів сприяє самостійне освоєння роботи в Інтернет, використання інформації, розміщеної в ньому, на уроках і в позаурочній роботі. Учні з високим рівнем пізнавальної активності, використовуючи Інтернет, дістають розширений доступ до інформації, яка їх цікавить. Вони самостійно розшукують повідомлення про проведення конкурсів, олімпіад, конференцій, тестування і т.д.
Робота в Інтернет дозволяє навчальному закладу і кожному учаснику освітнього процесу успішно включитися в єдиний освітній простір. В даний час реалізується багатопредметний проект «Класна оцінка», «Мої знання». Важливим виховним аспектом такої мережевої діяльності є усвідомлення відчуття відповідальності за свою роботу, адже результат її можуть оцінити мільйони користувачів мережі Інтернет.
Тому ми повинні допомагати один одному, а зараз це стало як ніколи реально, адже всесвітня мережа меж не знає.

Комментариев нет:

Отправить комментарий