Сучасний період розвитку
цивілізованого суспільства характеризує процес інформатизації. Інформатизація
суспільства — це глобальний соціальний процес, особливість якого полягає в
тому, що домінуючим видом діяльності у сфері суспільного виробництва є збір,
накопичення, обробка, збереження, передача і використання інформації, яке
здійснюється на основі сучасних засобів обчислювальної техніки, а також на базі
різноманітних засобів інформаційного обміну.
Великі можливості для
особистого розвитку надає використання Інтернет в навчально-виховному процесі
середніх навчальних закладів. Досвід роботи показує, що в умовах інноваційної
освітньої установи, що має в своєму розпорядженні відповідну матеріальну базу
застосування Internet-технологій відкриває принципово нові можливості
для пізнавальної і творчої самореалізації всіх суб'єктів освітнього процесу.
Саморозвитку вчителів
різних предметів сприяє самостійне освоєння роботи в Інтернет, використання
інформації, розміщеної в ньому, на уроках і в позаурочній роботі. Учні з
високим рівнем пізнавальної активності, використовуючи Інтернет, дістають
розширений доступ до інформації, яка їх цікавить. Вони самостійно розшукують
повідомлення про проведення конкурсів, олімпіад, конференцій, тестування і т.д.
Робота в Інтернет
дозволяє навчальному закладу і кожному учаснику освітнього процесу успішно
включитися в єдиний освітній простір. В даний час реалізується багатопредметний
проект «Класна оцінка», «Мої знання». Важливим виховним аспектом такої
мережевої діяльності є усвідомлення відчуття відповідальності за свою роботу,
адже результат її можуть оцінити мільйони користувачів мережі Інтернет.
Комментариев нет:
Отправить комментарий